what a wonderful world.

åhHhhHh GUD i min heliga himmel vad lycklig jag blir.
var lite småarg på allt idag på grund av att en hel word-sida var borta av mitt so-arbete.
och när jag kommer hem, och är beredd på att behöva skriva om allt,
så hittar jag dokumentet sparat på min dator (L)
btw så ska jag börja ha extramatte på martin koch,
med såna där asfräna miniräknare osv!
har även fått extra spanskaböcker för att jag ska ha nåt att göra på lektionerna,
och en extra grammatikbok till engelskan som jag pysslar med när jag är klar där.
hahaha pluggis jag är och värt inlägg!
om typ en timme kommer sötisadrian,
har bestämt att vi ska kika på idol :-)
men innan dess ska jag plugga lite, adå


Kommentarer
Postat av: jänny

gumman <3

xdxDXDXDxxdD ;;P;Ppp;P;PP;p;p

2010-09-09 @ 23:45:53
Postat av: elin

men tyst :P

2010-09-10 @ 09:29:35
Postat av: lisis

varför ska du göra allt de ? extramatte, mer böcker på spanska och engelska? :D

2010-09-19 @ 14:00:40
Postat av: elin

till lisis höhö: för att jag inte har nåt att göra på lektionerna blandannat. och matten för att..... det är kul och jag vill få bättre betyg, typ :D

2010-09-19 @ 20:24:26
Postat av: lisis

inget att göra på lektionerna? ;p vadå, kan du allt redan? :D

2010-09-22 @ 17:41:35
Postat av: elin

-> lisis:

nej, alltså absolut inte. men jag har lätt för mig och arbetar rätt snabbt så blir klar före dom flesta, och sitter därför utan något att göra. :)

2010-09-29 @ 20:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0