22.32

steg upp tidigt för att åka till falu lasarett för ännu ett besök..
den här gången stack dom en nål in i halsen på mig och
sög ut lite av vätskan som finns i min cysta.
mycket trevligt ja, men hon sa att det såg ofarligt ut i alla fall,
skönt det. ska tillbaka om en månad och se om den försvunnit,
om inte så blir det operation!

sen har jag i alla fall umgåtts med världens bästa!
imorgon är det konfirmation, och efter det ska jag
till hotellet och planera min sommar.
sen blir det mys igen, och jag längtar :-)

känner för att bjuda på en mysig bild från i höstas,
i adore u!




om du visste hur lycklig du gör mig,
a <3

Kommentarer
Postat av: alva & alice

ååh ja, du gör oss lyckliga också våran finaste vän! :):)):): <33



;)



2010-05-07 @ 23:40:26
Postat av: elin

jag älskar er!!!!!

2010-05-08 @ 00:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0