20.15

mitt rum är städat, dammsuget, torkat - rent helt enkelt.
min säng är nybäddad och jättegosig.
jag är godkänd på proven på körskolan,
bara körning i trafik och slutprovet kvar :-)
jag är även trött, hungrig och sugen på att duscha.
det ska det bli ändring på!
när det är åtgärdat så ska jag plugga lite spanska
blir alla rätt på provet imorgon!
imorgon är det bad i skolan, '
ruligt tycker jag men jag är förmodligen den enda..
sen står träning och sovning hos alva på schemat.

i helgen är det konfirmation som gäller,
och i samma veva blir det automatiskt en släktträff :-)
mysigt



och det här är INTE OKEJ. mina favvisar från förra året,
helt omöjliga att knäppa nu.
men gillar faktumet att jag växt lite :-)



tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Annie

ta bort bilden på bryggan som jag är med på.. :)

2010-05-21 @ 18:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0