15.55

dagen har till stor del bestått av orientering..
efter tio minuter hade jag, frida och moa tappat bort oss totalt
och visste varken var kontrollerna eller någon annan människa var.

när vi kom tillbaka var vi dessutom 20 minuter senare,
vilket gav oss 20 minuspoäng,
och det resulterade i att vi gick därifrån med ynka 20 poäng!

pratade med gordon vid bussen och han och hans gäng hade tydligen samlat ihop över 100p,
vilket gjorde att det kändes lite småjobbigt.
blöta om fötterna var vi också, men jaja. nu är jag hemma iaf, fortfarande levande.

vädret är underbart och jag tänkte ta tag i engelskan nu,
ska bara förflytta mig ut på verandan :-)


yä. just nu.. vackert! fast NE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0