16.01

helgen har varit perfa!
först handbollens dag i falun,
sen vidare till bollnäs för mat, sömn och slutspel :-)
matcherna gick inge vidare, men det glömmer vi,
för kul var det i alla fall!
när vi kom hem med bussen så gick jag upp till linda,
och vi åkte ut till långshyttan,
där tim och adrian plockade upp oss på mopederna,
sen bar det av mot stjärnsund :D
trodde det var min sista halvtimme i livet,
för fy sjutton vad kallt det var.
strumpbyxor + skinnjacka =
ingen bra moped-mitt-i-vintern-klädsel

hos adrian bastade vi och hade det mysigt,
och idag missade vi bussen hem så vi bestämde oss för att gå :D
ungefär två mil tror jag?! kallt som sjutton, men roligt!
och nu har jag både linda och alva här,
mycket mycket mysigt!
mina favvisar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0