15.47

pysslat lite med bloggen, hoppas den inte ser konstig ut i andra webbläsare.
jag använder nämligen google chrome och det är ju lite speciellt,
(dock rekommenderar jag det, mycket snabbare än explorer och firefox!)

kände för en bildbomb, med en massa gammalt gosigt fult och trevligt,
ENJOYYY

det där va förövrigt den allra sista bilden på mig som blond hehe

hahaha skulle kunna va de sötaste jag sett. tog mitt liv

och där har vi det fulaste........
avslutar med en varsegod lydia:


:) häv a najs däy, håj

Kommentarer
Postat av: Malin

Har nu någon gång försovit dig när du har haft ett prov? :P

2010-03-05 @ 16:11:09
URL: http://labiosrosados.blogg.se/
Postat av: jenny

hahahah asså bilden på david paul!!!

2010-03-05 @ 17:01:44
Postat av: lydia

HAHAHAHA vilken jävla stjärt han är :D

2010-03-06 @ 12:33:14
Postat av: Malin

vad har du för storlek på din bh? du ser ut att ha stora hängbröst på bilden till höger i designen :P

2010-03-07 @ 01:35:39
URL: http://labiosrosados.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahha hejdu malin. mina bröst är typ obefintliga så njääää!

sitter framåtlutad och har händerna mellan mina ben på bilden så.. kan vara en anledning ;)

2010-03-07 @ 21:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0