15.41

hehe, tyckte jag va smart när idén att ta en genväg slog mig..
"genvägen" innebar att jag fick traska i en halmeter snö :)
men inte klagade jag inte, där lunkade jag på i mina fred perryskor,
och när jag äntligen var hemma så var fötterna två isklumpar.
hoppade in i duschen i en halvtimme och
nu kan jag åtminstone kalla de fötter igen.

förövrigt så är jag in love med vädret.
det enda tråkiiga är att det blir så slaskigt,
men när det är över liksom.....
sen bada, sola, grilla, tälta osvosv. mysigt!



"asså HALLÅ du luktar ju som nåt man vill äta upp"
"öj, din mamma är ju typ milf"

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos :)

2010-03-12 @ 19:06:34
Postat av: astrid

hahaha du och jag kan ju bilda klubb, mina genvägar brukar också vara sådär.... bra :D :D

2010-03-15 @ 16:19:51
Postat av: alva ... fuck the police... i sexan

jag älskar dig!

2010-04-03 @ 23:43:15
Postat av: elin

alva: lavjo! <3

2010-04-04 @ 10:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0