23.02

efter många nätter med sällskap,
känns det lite konstigt att krypa ner i en alldeles tom säng!
adrian stack hem för några minuter sen,
och kommer tillbaks imorgon igen.
har blivit helt beroende av grabben! ;)

ööö. dagarna efter danmark lekte jag med adrian,
och i onsdags kom linda hit och sov hos mig :)
skönt att träffa henne igen, var länge sen!

och, i fredags efter jobbet kom adrian hit och sov hos mig,
igår åkte vi hem till honom och åt jättegod mat :D
sen åkte han till långshyttan en stund, och jag hem,
och medans jag väntade på att han skulle komma,
städade jag mitt rum. ordentligt. på riktigt.
skönt att ha det gjort :D
---> sen la vi oss med en popcornskål mellan oss,
i min nybäddade säng, och kikade på film. mys!

idag var det jobb som gällde för mig,
blev sen hämtad av adrian och vi åkte till falun på bio!
inception, :) bra bra men jag fattade inte riktigt allt 8-)

nu blev jag som sagt alldeles nyss ensam.
imorgon stå lite löpträning med handbollstjejerna på schemat,
och sen gos. :) :)

sov gott! långt inlägg btw.

bilder från våran tältning på ön :D nästan glömt!
åh. och så söttjejen! ellie :-*

Kommentarer
Postat av: Sexiboi

i get laid

2010-07-27 @ 22:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0