00.01

mikket ändrade planer för den som är intresserad av mitt liv.
för det första, ska jag till alices stuga imorgon med
linda, alva och jenny för att fira alice i efterskott. :-)
blir grillning, tältning och förhoppningsvis bad.
mysigt! saknar dom hela bunten.. :*

ooooch, dessutom så blev det inte nåt med adrians stuga,
han kommer hem på onsdag istället! :DdDddD
plutten ringde nyss, och nu vill jag inget hellre än att han ska ringa igen,
eller ännu bättre - komma hem!

men ja. på måndag blir det jordgubbsplockning i västerby,
med mamma och linda! mysimys.
nu ska jag krypa under täcket och försöka bli frisk!

men först, några bilder från ikväll.
var hemma hos jakob en sväng :-)
dessutom första bilderna tagna med min nya kamera!


Kommentarer
Postat av: astriddd

söteliin :D

2010-07-14 @ 21:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0