svar på frågornAAA. många fan ;)

varför är du så söt?
haha. fråga mamma. nääe men HALLÅ den här frågan stämmer ju mer in på hon som frågade!

varför har du så fint hår?
även denna.. men kan berätta vad jag använder för produkter i alla fall, för mitt hår har blivit jäkligt mycket starkare sen jag började.. bry mig. ;) jag tvättar håret var tredje dag med absolut repair schampoo och balsam från loreal expert. ibland använder jag även inpackningen. efter duschen låter jag håret självtorka och har i repair serum från björn axén i topparna som förhindrar att de ska bli slitna. om jag ska platta håret så använder jag goldwell's "flat marvel", ett värmeskydd som även hjälper till att göra håret platt och det blir väldigt mjukt. men oftast gör jag två inbakade flätor när håret är nästan torrt.. ÖH sen använder jag en väldigt bra plattång också, och allt från schampoo till plattång är köpta hos frisörer. felen jag gör är att över huvud taget platta mitt raka hår och att färga det med "mataffärsfärg". ;>
varför är du och johan så söta?
varför kan jag inte riktigt svara på men tack! :)

vad brukar du äta till frukost?
gröt! det är det bästa som finns ;> brukar även äta ägg, gött!

är inte du och frida södergren vänner längre? isf, why?! :/
alltså vänner och vänner. vi bråkar inte eller något, har bara glidit isär. synd, men vi kanske är för olika.. frida är i alla fall en himla söt och rolig tjej och det är tråkigt att det ska bli såhär, men tror det är liksom.. för sent för att göra någonting åt det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

=D =D =D =D =D

2010-02-07 @ 11:15:20
URL: http://lydeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0