jag älskar dig :)

varit på träning. nu sitter jag hos johan och väntar på att han ska komma hem så jag får pussa på honom. imorgon har vi varit tillsammans i ett år, ett helt år. har gått så fort men ändå har vi hunnit göra så mycket. knas. jag älskar dig! <3<3<3

btw så har jag gått upp tre kilo på... hm, mindre än en månad!! är så glaaa.
tror dock att det är muskler, så som jag tränat den senaste månaden. menmen, tre kilo är ändå tre kilo, underbart. johan har lovat att göda upp mig till sommaren. ;) det gör han genom att mata mig med marshmallows. gött :D

tråkiiiga inlägg utan bilder men min dator är ju på lagning så jaa. ni får leva med det. ger er i alla fall några fina låtar som jag sitter och spelar på gitarren i stort sett hela dagarna när jag är hemma.. :)


hur underbara är dom inte?! nu hör jag johan i trappen, hejtå! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0