en vän är den som lyser upp, när hela världen slocknat

minnen är viktiga.
"åh, mycket bus de senaste dagarna, 
vi har cyklat till frida, med skjortor :*
ätit blåbärsmyffins, och godis..
cyklat till vikmanshyttan x2,
tappat kedjan x3, nästan missat träningen,
tagit fel på älven och wiggen,
liksom bara varit.. vi <3

såre ska va elr?
åh puss hjärtat, 
no matter what, du är lika älskad imorgon,
finaste, bästaste du.
obeskrivligt!"
du är lika älskad imorgon
"jaaaa, nu ska jag till vikmanshyttan och träffa mina allra finaste pärlor,
johan, frida och emma! tusen pussar på er vaa <3"
"nu är jag hos min finaste vän,
jag älskar henne."

"älvAAA är så bra, hon är bäst!!"
yes, she is.. hjärtat!

"japp.. och vips, pang, tjoff, tjipp, bara sådär så är allt skit igen..
tror jag behöver sömn, allt bara går åt helvete av nån anledning.
sömn, och emma.. ja, det behöver jag. känns som det va tusen år sen emma :'(.. men.. de va.. tre dagar.."
det var då det. känns som det var tusen år sen emma. <3
"hellre pissa i en stupränna än stupa i en pissränna
hellre en kuslig grek än en... vadå? ;)"

"sen tip.. lappens och lidl med frida, johan och gordon, haha herregud gordis! ;)"
haha, that day


"Om hösten hittar hit igen
Då håller vi ihop min vän
Ja då lever vi för sommaren
Om hösten h
ittar hit igen"
får mig att börja gråta. hösten hittade hit, tyvärr höll vi inte ihop.

"jag funderar på att försöka vänja mitt hår att tvättas mycket mer sällan..
de säger ju att man bara ska tvätta det två gånger i veckan, vilket aldrig skulle gå med mitt hår"

det går alldeles utmärkt det!

"för vi har va inga andra har, min frajdiisbajb är bäst i världen och de finns ingen som henne!!"

Kommentarer
Postat av: fjida

JAG SAKNAR DIG :'(

2010-02-09 @ 22:51:43
Postat av: elin

<3

2010-02-10 @ 16:15:20
Postat av: emma

tusen år......

nu gråter jag



saknar det där oändligt mycket

2010-02-11 @ 21:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0