bajb

superhelg! den har innehållt det mesta, och nästa blir even better! :)
har sovmorgon till fem över tolv idag, men ska hinna med ett pass på gymmet innan skolan början också, just nu är jag vaken mest för att göra alva lite sällskap, det är en trevlig känsla att det inte är jag som ska stressa iväg.. ;) blir nog ett långt inlägg för jag har inte såååå himla roligt va.

kan i alla fall berätta vad den här veckan har att bjuda på :*
måndag: gym, träning, pussa på johan :*
tisdag: solarium, första gången i mitt liv, med jenny!
onsdag: bebis <3
torsdag: träning x2 och sådäääär.
OCH... höjdpunkten, helgen, gos.
på fredag är det musikprofil,
underbart att sitta i korridoren och spela gitarr när hela skolan är tömd på folk på grund av profil..
sen självklart ner till ica, för fredagar betyder ju som alla vet provsmakning, gottgott.
sen far jag och alva upp till hud&kroppsboden och tar oss ett dopp i deras bubbelpool.
GUD VAD SKÖNT!
sover väl hos alva, och på lördag är det match, i långshyttan tyvärr, den blev flyttad.
men jaja, det får gå det också, ska bli kul med dm i alla fall! :)
söndag är lika med alla hjärtans dag är lika med bowling med alva niklas och johan mby, sen goos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0