22.03

otroligt tungt att vara i skolan idag till en början.
vet inte hur många tårar som rann ner för mina kinder..
du ska veta att kramen jag fick av dig emma, den betydde mycket. tack <3

sån himla tur att jag har alva, finns ingen bättre.
är hos henne nu, och hon är så jäkla underbar.
kan inte tänka mig en bättre vän,
och jag tvekar inte på att det alltid kommer vara vi. du är bäst!
det finns inget finare sällskap en sån här kväll.




att vakna hemma på morgonen, utan sällskap av dig,
det är en känsla jag aldrig tidigare upplevt.
och jag gillar den inte.


Kommentarer
Postat av: emma

<3

2010-02-18 @ 11:08:37
Postat av: alva

du är mitt allt & jag kommer alltid att finnas här för dig, som du gör för mig! du betyder så mycket, min älskade bästa vän! din familj är min familj! <3

2010-02-18 @ 21:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0