21.49

låg nyss och tänkte på hur bra jag egentligen har det,
det är ju galet hur lycklig jag är!

jag har världens bästa pojkvän,
världens bästa bästavän,
och världens bästa mamma.

och jag har lärt mig nu att man aldrig ska ta något förgivet,
så jag ska kämpa, varenda dag, för att ni ska må lika bra som jag gör.
jag älskar er!

jag har även världens bästa pappa, mormor, farmor, farfar och hund, i himlen. 
bara för att ni inte är där jag är så betyder inte det att ni inte finns.
jag hoppas ni har det bra, för det har jag.
och jag vet att om ni hade funnits här, hos mig,
så hade ni velat att jag skulle vara precis så här lycklig.




Kommentarer
Postat av: ...

tagga till och skotta plan i smedby också :D

2010-02-28 @ 21:57:08
Postat av: Anonym

moget :(

2010-02-28 @ 22:07:42
Postat av: jossi

cute. :)

2010-03-01 @ 17:12:09
URL: http://josefaaejn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0