20.26

Första skoldagen avklarad, var väl helt okej!!
chillschema också, finally :>
har även varit på handbollsmöte och fått nya träningstider,
så nu är det måndagar i vikmanshyttan,
tisdag morgon klockan 7-8(!!!!) och torsdagar i Vasahallen,
som till en början blir utbytt mot fotboll tills den säsongen är slut. :-)
Ska även ha ett träningsläger i Långshyttan, kul! :D

imorgon är det bio med Alva som gäller,
och lördag kommer bestå av Adrian som jag saknar jättemycket! :(
Nu ska jag leta efter mitt pass,
som är spårlöst försvunnet precis som allt annat,
see ya!!!

Du är mitt liv nu.


btw så har jag ju sötnosen i samma byggnad nu,
på Martin Koch! känns fint :)

Kommentarer
Postat av: lidia

ni e så fina... <3

2010-08-22 @ 19:38:14
URL: http://lydeah.blogg.se/
Postat av: till Lydia :)

Ni är jättefina!! :-*

2010-08-22 @ 20:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0