08.15

idag har jag varit på akuten i falun, och fått himla dåliga nyheter :(
jag håller inte på att bli varken en kille eller pelikan,
utan knölen på min hals är medial halscysta :s
tydligen nån körtel som skulle ifrån precis bakom tungan,
ner längst ner i halsen, och på vägen bildas någon kanal(?!)
som på mig har blivit vätskefylld.
fick också veta att den förmodligen måste opereras(!!) bort.
inte kul alls, men fick med mig lite penicillin,
skulle prova om det fick den att försvinna,
annars är det operation som gäller :---(

efter det åkte jag i alla fall till kupolen med the worlds greatest alice.
mycket mysigt, fick med mig lite småsaker hem också :)

nu sitter jag i sängen, har precis bytt om och väntar på soet.
cya!

okeeej skrevs igår men glömde publicera. ciao.

Kommentarer
Postat av: karoläna

äsch, cystor. dom är obehagliga, men ingen fara, kunde varit värre! var inte orolig :) och lycka till!

2010-04-24 @ 08:51:35
Postat av: elin till karolina

VADÅ? har du varit med om de? :o och opererat och hela paketet?

2010-04-24 @ 11:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0