07.26

Du heter: elin linnea
Smeknamn: haha, gud det är så många. fråga alva bara :s
Låt som du när du är ledsen sörjer till: melissa <3
Vad tror folk om dig: alltså tror folk kan uppfatta det som att jag inte kan vara seriös
Stämmer det: absolut inte!! jag har väldigt lätt för att vara seriös när det behövs. :)
Vad får du oftast komplimanger för: att jag luktar gott eller att jag har snygg rumpa haha. justja, magen också, och att jag är brun! hah
Vad säger du för att imponera på någon: haha ingenting speciellt ;>
Hur imponerar man på dig: gitarr! annars.. "var dig själv" ;)
Brukar du skratta för dig själv: haha ja!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: hemlis. :-)
Var bor du: husby!
Trivs du där: de är okej :]
Äger du några Converse: nepp! 
Brukar du bli för full: näee ;)
Är du allergisk mot något: nej
Har du haft sex idag: neppinepp
Nästa mål i ditt liv: moppekort!! haha
Hur svarar du i mobilen: ah, hallå? 
Vem ringde dig senast: mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefon: hon ville se till så jag va vaken ;)
Antal timmar sömn i natt: tillräckligt många! 
Sov du ensam: JA :(
Brukar du komma i tid: haha NE!
När mår du bra: nu :-)
När blev du fotad senast: alltså, typ. igår? 
Hur känner du dig nu: lite trött, men jäkligt pepp på påsklov!
Vanligast färg på dina kläder: hm, brun turkos svart typ.
Vad tycker du om fötter: de är bara kalla och otrevliga :(
Vad saknar du: jag saknar jakob faktiskt! 
Hade du en bra kväll igår: ja :-)
Favoritdryck på morgonen: mjölk!!
Rakar du benen: yes
När brukar du oftast gå och lägga dig: hahah! nio? (a)
Är du blyg: det beror på!
Sysslar du med någon idrott: yes, handboll och fotboll!
Vill du hellre ha mail än brev: äsch
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: njäe inte kärlek!
Har du spytt offentligt: naj :)
Är du nöjd med ditt liv: absolut, i love it! : )
Är du bortskämd: nej, eller jo. fast ne
Vad gör du i morgon: sover länge! myser med alva :-)
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka: för mycket
Vilken kändis tycker du är en bra förebild:
Vad längtar du till: ikväll! imorgon kväll, och alla andra kvällar på lovet! :D
Har du bra vänner och äkta vänskap: ja, verkligen! så himla glad över det :-)
Vad använder du för shampoo: öh just nu har jag hjärnsläpp :s
Vad är det finaste du fått: ett liv, en underbar mamma och världens finaste vänner.
Hur gammal är du: fjorrrton
Du samlar på: minnen :-) får aldrig för många!
Gröna eller röda äpplen: gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: antingen alva eller så ingen alls!
Gillar du golf: haha ne, inte min grej
Vilken tid gick du upp idag: tio i sju!
Har du sovit i din egen säng i natt: yes, nybäddad!! : )
Har du strumpor på dig nu: jupp, sverigestrumpor :D
Är det okej att gråta: det är klarttt!
När grät du senast: i måndags, till the notebook (:)
Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa med alva
Bär du glasögon eller linser: nååå
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: naj!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: åtta-nio någongång ;)
Vill du gifta dig: ja, men inte förrän jag känner att det är SÅ jäkla rätt. 
Vill du ha barn: ja :-)
Solar du ofta: på sommaren, ja. annars NE :)
Är du bra på att laga mat: tja, jag kan väl :D
Är du flygrädd: nej.. skulle göra allt för att få flyga
Hur vig är du: tillräckligt :s
Är du musikalisk: jadå! mer än vad jag trodde. 
Vad dricker du helt när du är törstig: saft :-)
Tror du på ett liv efter döden: öööeh. alltså den är så svår!
Tycker du om sushi: aldrig ätit ;)
Vad äter du helst när du ser på film: gödis?
Bor dina föräldrar tillsammans: pappa är i himlen <3
Har du tandläkarskräck: en aning JA
Har du någon gång gråtit dig till sömns: nepp :)
Senaste låten du hörde: "du är allt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0