22.59

upptäckte i omklädningsrummet innan idrotten att
det bor en pingisboll eller något liknande i min hals.
skickades då iväg först till skolsyster,
men hon skickade vidare mig till vårdcentralen.
där fick jag träffa en doktor/pizzabagare/turk,
vetefan va han va, svenska kunde han då inte!
och han typ.. drog upp tröjan på mig och klämde mig på magen,
stack mig i fingret och pillade mig i halsen, sen lät han mig gå igen :-)

annars är det väl så att alva fyller år imorgon,
så på lördag ska vi fira henne för fulla muggar!
annars består helgen av mys och konfa. aj lajk :)


Kommentarer
Postat av: DeniiseeeeE

hahahaha den turken har undersökt mig med, gjorde samma sak på mig läskigt!

2010-04-16 @ 19:04:08
Postat av: elin till denajs

hahaha eller hur! och han berättade bara vad det INTE va som va fel. inte det jag kom dit för direkt?!

2010-04-16 @ 21:20:14
Postat av: fjida

UPPPPDATEEERAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@:@:@

2010-04-18 @ 23:15:41
URL: http://frdasodergren.blogg.se/
Postat av: Denise

ja just de jag menar, han kommenterade mina händer:S hahhaa

2010-04-19 @ 14:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0