10.11

ett av alla mina fans va upprörd och bad mig uppdatera..
s-t-a-l-k-e-r.

helgen har i alla fall varit superduper!
började med mys i västerbyn,
och fortsatte på lördagen med mys på sjöstigen,
tillsammans med vääärldens bästa tjejer! :)

även söndagen bestod av mys, med mr a,
då på hemmaplan, gosigos.

vid halv nio försökte jag hitta ett sätt att
bli av med min förbannade huvudvärk,
så jag gick ut och gick, en halv mil?! :s

aaaaaja. idag är jag hemma och är sjyker,
men hoppas på att vara tillbaka imorgon! :D

bjuder på tre bilder från lördagens tjejkväll,
resten är mycket förbjudna. :]


Kommentarer
Postat av: s-t-a-l-k-e-r-n

jag är bra! c",

2010-04-19 @ 16:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0