08.27

är du och adrian vikström på g eller något? ;>
äehuööö.. jag återkommer ;)

favoritfilm?
my sister's keeper och alla disneyfilmer!

favoritlåt?
hm.. hela min spotifylista! ;)
spotify:user:elaajn:playlist:1iLH1YqfxXqM9qanhVownl


favoritartist?
samma svar där i guess. ni hittar dom på spotifylistan!

who is "calle sötnos" ? ;);)
haha! jennys hund :)

VEM TYCKER DU OM?????!!!??!?!?!
äsch, tycker om och tycker om..
tycker om min mamma väldigt mycket för att hon tagit ledigt åt mig idag! ;)

åh, saknar frida! :-(

Kommentarer
Postat av: jenny

haha calle :')

det går inte att öppna din spotify... pröva :(

2010-04-13 @ 16:18:45
URL: http://jjennyeriksson.blogg.se/
Postat av: jenny

jag hade den redan...

2010-04-13 @ 16:21:41
Postat av: elajn till jännä

näe, märkte det! konstigt :s

2010-04-14 @ 07:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0