frida<3

gårdagen vill jag bara glömma,
förutom kvällen som va fin :]

och det är rätt kasst fortfarande,
jag är ju tydligen surfitta..
men ja.. jag älskar dig ialf.

och allt innan gårdagen va däremot riktigt bra,
i fredags var jag och frida på musikal med mamma,
sen sov hon här och vi hade trevligt,
köpte ben&jerry's och drog hem till frajda på lördan,
sen in till staden igen och kika på grapparnas innebandymatch,
men tji fick dom, 26-3.. ;)

senså, åkte vi ialf till vächmanshyddan,
på johans och challes moppefräs. =)
hände massa busigt och läskigt på kvällen,
vikmanshyttans turkar </3
pf.. tja.. åkte hem till fjida och sov sen,
och blev vikmanshyttan även på söndagen,
men som sagt, det glömmer vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0