ett skepp kommer lastat med ett blogginlägg... ;)

mamma jobbar över, det betyder att jag är hemma själv..
elr egentligen inte, rolf är hemma men han är inte till så mycket sällskap,
mest ute i sin verkstad och grejar, med vad vet ingen. ;>

jag har tvättat, hängt tvätt, vikt ihop tvätt, strykt tvätt.. herregud, ända sen jag kom hem!
hoppas mamma blir klad.. ;)
även tagit åt mig att fixa middag idag, men eftersom mamma blir sen så blir även maten det,
är nog hon som är hungrigast ändå, och i väntan på det (och att sista tvättmaskinen ska bli klar) så passar jag på att blogga litegrann, alltid trevligt ;>

imorgon vet jag inte vad jag hittar på innan träningen, kanske blir gym elr nåt :s
vi får la se.. :)

nu ska jag ge katterna+hunden mat och plocka undan lite i köket. jävlar vad jag är snäll idag! ;)
där har ni håret btw;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0