tjao

wääääääh..
fick tillbaka spanskaprov idag, mvg på det och bara ett fel! :>
fick även tillbaka matteproooov, 38/42.
OCH gjorde engelskaprov, första delen, gick inge bra tror ja :(

aja kan trösta mig med att jag har väääärldens bästa pojkvän,
vääärldens bästa vänner,
och frida tillbaka. det kallar jag great!

sååå.. aj'm häppi :>
imorgon blir det förmodligen kupolen med alva,
ett tag sen jag va där nu och behöver lite grejjor!
min väska förfaller totalt, vantar, mössaaa allt höstigtvintrigtmysigt.
sen lite kläder skulle sitta skiiiitfint. :>

i alla fall så har jag insett att jag har nåra trevliga datum att längta till. : )

24/10 - badtunnekväll hos alva med alla tjejjor, lovely! :]
30/10 - halloween, me lajk!
+ lite höstlov på det också! :>
11/11 - matildas och kusse daniels födelsedag : )
december, allt som hör därtill <3
2/12 - tio månader med bästa
24/12 - det alla väntar på, julafton!
26/12 - nånstans däromkring blir det julbak (lide efter), julklappsöppning, skridskor och grejer som mina sköna tydligen redan planerat! ;)
31/12 - NYÅR!!
skolan börjar, wäh
2/2 - ett år :*
14/2 - alla hjärtans dag
23/2 - johan blir ett år äldre : )
sportlov här nångång kanske, ingen aning om när :s
påsklov också, och kanske en utlandsresa med min mamma och syster! : )

kolla liksom, hela februari blir bara.. johan! :>

Kommentarer
Postat av: jännäbännä you know

24/10 & 26/12!!!!!!!!!! <3

2009-10-16 @ 17:45:26
URL: http://jjennyeriksson.blogg.se/
Postat av: alva bananaa.

som sagt. 24/10 & 26/12 ! man bah mmmmh! ;o

2009-10-18 @ 19:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0