thnx sugarpie for making my helg :>

kände att det var dags för ett inlägg igen! ;>
i fredags åkte jag och alva till kupolen, blev en hel del som fick följa med hem,
jag brukar typ aldrig hitta nånting, men just precis i fredags fanns det grejor som passade både mej och min käresta : )
sen så fick vi skjuts av mamma hem till alva, hon skulle ha nåt på jula haha.. ; )

så sov jag där och på lördagen var det fotbollsavslutning, kulkul!
men jag sov inte kvar utan gick hem till alva igen vid åtta ungefär,
för att få lite sömn, för hon hade match idag så även hon behövde sova : )

kikade på hennes matcher i vasahallen idag med min älskade älskade.. vov <3
hihi.. linus och elias kom också och gjorde oss sällskap och allt var himla trevligtttt ;>
och nu laddar jag inför höstlov, jäklar va härligt de ska bli! =)
på torsdag är det öppet hus tyvärr, annars skulle jag ha provat på handboll då,
men det får väl bli nästa vecka i guess.. om jag vågar : )

men jaja, vi hörs väl nån gång i veckan kanske,
nu ska jag gå och göra lite gröt och sådär,
sen ska jag sova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0