MINA HJÄRTAN : D

tror det är dags för ett inlägg nu igen,
bara blivit en natt hemma även denna vecka.. ;>
har farit runt lite, hos johan och hos alva har jag bott, mina finaste!
har även hunnits med öppet hus och grejer, vilket enligt mig var otroligt jobbigt. ;)

fast jag hade johan med på mina lektioner, haha sötnosen! :D
och efter öppet hus sov jag hos busfröet alvis. :*
på fredagsmorgonen for vi in till den stora staden,
gick till hemköp, ica och hemköp igen,
sen till mammas jobb, hon skjutsade hem oss (hårtoning och två påsar godis rikare) och väl hemma hos alva tonade vi mitt hår och grejade.
helt plötsligt knacka de på dörren och där stod hela tjejgänget och vi var absolut inte klara ;)

blev ialf himla bra kväll, åkte in till stan och åt kinamat, sen busade lite på stan (spökfredag ju hallå?!?!) medans vi väntade på bussen : )
sen badade vi tunna och pratade om ALLT!
så himla mysigt,

blev även fotade av alvas syster som går nå mediagrejs så hon får låna fotoutrustning :)

hon är jätteduktig och det var riktigt kul! =)
imorgon kommer johan hit och sover hos mej, tötnoten. :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0