=)

igår fick jag johan med mig hem, alltid lika underbart. =)
kikade på idol och sådä, hu. : >
och idagrååå.. va frida sjuk, FÄTT rutt1. :(

så fick vi tillbaks so-prov1 också.. gick inge bra.
g+, inte nöjd. men hon är snål med betygen den jäveln,
va bara david paul som hade vg.. otippat?!
till nästa so-prov blir det (faktiskt!!) MYCKET plugg ;)

imorgon vill jag följa med johan hem,
men vet inte om det går för ska bo hos syster i helgen,
och det går ingen buss efter halv fem dit :s
så vi får se om hon har lust att hämta mig,
annars åker jag väl direkt dit. :)

blir dålig uppdatering i helgen,
kanske ska på konfirmation också,
annars förmodligen jobba lite på hotellet, han ringde idag. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0