en lista för att ni älskar det och för att jag har tråkiiit

killar
en kille som har samma humor som dig: haha min humor är way too knasig.. ;)
en kille som betyder mycket: johan, mest faktiskt
en kille du tycker har skön stil: ..vet inte, men johan har skön jacka :D
din bästa killkompis: finns flera, men markus är himla braaaa
en kille du saknar: åh, långshyttegrapparna!
en kille du har mycket minnen med: :> daniel, och linus södergren :]
en kille som ofta får dig att skratta: trion, walter mats&linus!
en kille som är snäll: niklas hedman. :)
tjejer
en tjej som har samma humor som dig: ;> alva!
en tjej som betyder mycket: jenny, matilda, linda.. mfl :*
en tjej du tycker har skön stil: karolina!
din bästa tjejkompis: pass
en tjej du saknar: FRIDA. aldrig känt sån saknad.
en tjej du har mycket minnen med: alva, herregud! ;>
en tjej som ofta får dig att skratta: jenny
en tjej som är snäll: josefin :]
vem?
vem var den senaste du sade någonting till: mamma
du hade ett seriöst samtal med: alva mby? :>
du ringde: johan i guess
som ringde dig: mamma
du bestämde "träff" med: hah ;) har en träff med johan imorgon
du fikade med: :s vet inte
du skrev till på bilddagboken: oj, det vet jag inte heller ;p
du skickade ett sms till: mamsen :)
du fick sms av: mammaaa
som såg dig gråta: johan, iloveu
du fick en komplimang av: min lärare haha ;)
du kramade: mammaa :>
du var ute med: min hunddd!
du bråkade med: ... är de vad vi gör?
du skrev till på msn: doan
som var i ditt rum: mamma
som fick dig att skratta: gorr3
random:
är/har du varit ung och dum?: njäaäeäaaaa. i am ;>
tar du tabletter mot något?: ickepicke!
känner du dig otillräcklig?: atm, ja!!
är du rastlös?: varför troru jag gör listan....? ;)
är du en klätter-apa?: pf, näe de tror jag inte.
klängapa?: ;> på johan mby
orolig över något?: njaa, de vet jag inte?
en som sjunger bra: frida josefsson :]
är du trött?: jaaaa!
senaste gången du gjorde något du egentligen inte borde? vene :s
vad gjorde du?: bäää

Kommentarer
Postat av: Anonym

go du är gullä :]

2009-10-13 @ 20:20:34
URL: http://karrathaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0