:d

"En tjej ∼18 ska köpa tidningen Faktum – tidskriften för hemlösa.
Faktumförsäljaren: Det var den sista tidningen för idag.
Tjejen: Men vad bra, då kan du gå hem nu!"

"En mamma och hennes dotter ~5 verkar vara på väg att besöka en grav.
Dottern: Men hur vet man vilken det är som är rätt?
Mamman: Jo, förstår du, det står namn på alla stenarna.
Dottern tittar närmare på stenarna och skiner plötsligt upp som en sol.
Dottern: Och det står telefonnummer också!"

"Två killar ~20 sitter och pratar. Den ene pratar på om någon festival han besökt i sommar.
Kille 1: Jag har nog aldrig dansat. Inte sen typ sexan…
Kille 2: Meh, tror du man dansar bugg eller?
Kille 1: Nej, men…
Kille 2: Det är bara att hoppa upp och ner. Och gnida kuken mot brudarnas rumpor"

Två killar ~20 går bredvid varandra och den ena tar upp en gammal mobil ur fickan.
Kille 1: Men ta och skicka in din nya mobil på lagning, den där är så ful!
Kille 2: Det har jag, men den går inte att laga säger de.
Kille 1: Va!? Den var ju nästan helt ny! Var det inte Cissi som förstörde den? Kräv henne på pengar, den kostade ju 1500!
Kille 2: Ja, hon förstörde den, och nej det kan jag inte göra…
"Två killar ~20 går bredvid varandra och den ena tar upp en gammal mobil ur fickan.
Kille 1: Men ta och skicka in din nya mobil på lagning, den där är så ful!
Kille 2: Det har jag, men den går inte att laga säger de.
Kille 1: Va!? Den var ju nästan helt ny! Var det inte Cissi som förstörde den? Kräv henne på pengar, den kostade ju 1500!
Kille 2: Ja, hon förstörde den, och nej det kan jag inte göra... 2000 kostade den…
Kille1: 2000!? Det är fan 4000 tuggummi! Ingen brud är värd så mycket!"

"Mamma ~37 förmanar sina barn som vill springa iväg och leka.
Mamman: …och vad gör man om man inte hittar mamma och pappa?
Flicka ~3 (pekar på informationsdisken): Går dit.
Mamma: Eller?
Flickan: Hittar en annan mamma!"

"Tre tjejer ~13 sitter och diskuterar vad de ska välja för snacks till bion.
Tjej 1 (till tjej 2): Men du, då kan väl inte du äta choklad? Du är ju laktosintolerant!
Tjej 2: Nej, jag vet. Jag ska nog ta popcorn och vatten.
Tjej 1: Varför tar du inte läsk?
Tjej 3 (allvarligt): Men gud! Hon är ju laktosintolerant sa hon ju"

haha tjuvlyssnat.se är ju så sjukt tidsfördrivande ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0