<3

"det är du som alltid finns där för mig i alla svåra stunder
du är min bästa vän, den jag litar mest av allt på, det är därför jag älskar dig så jäkla mycket
glädjen finns inte kvar utan dig i mitt liv, jag mår inte bra! du betyder så himla mycket.
det är läskigt när man inser att man älskar en person så mycket att man inte kan leva en dag utan den
jag har alltid älskat dig, och vi har känt varandra i... åtta år, kan knappt tro det själv, men så är det!
du är min andra halva, den bättre.. önskar jag var så bra som du, då kanske du skulle förstå.
men det är jag inte, jag gör fel, men ingen är perfekt, i guess.. vi förstår varandra så bra.
du är som en syster för mig, och jag vill för allt i världen inte förlora dig.
vet inte vad det är jag har gjort, men jag märker att det är nånting, allt är inte som det ska.
och jag vill att du ska veta att jag inte är sur på dig, är bara så jävla rädd, rädd att förlora dig
du är det finaste jag vet, alla minnen med dig, helt oslagbart från lekis till nu, och mer ska det bli.. snälla ?
du är så sjukt underbar, och jag lovar att jag ska bli bättre, jag bryr mig verkligen om dig hjärtat.

till min elin"

du är bra.. underbart bra, du är bäst. och du ska inte ändra på dig, aldrig. jag älskar dig hjärtat, förlåt.. föralltid.

Kommentarer
Postat av: fjidi

älskar dig hjärtat

2009-10-06 @ 16:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0