onödigt, knasigt inlägg. i feel good, nananananananaaa

vill bara tala om att det finns absolut ingen annan i hela världen som kan göra mig så lycklig som johan och alva kan. ingen aning om hur de bär sig åt, men de behöver liksom inte göra mer än att finnas för att göra mina dagar till de bästa. nu var det sagt också.. :)

lite plus och minus atm:
-
mitt hår är nästan svart - spela roll, det går att färga om
jag saknar dig, och dig. - men den här gången får du skylla dig själv
jag hatar regnvädret,
vill ha massa snö!! - det kommer?!

äh, känns bara tråkigt att skriva minussaker, så.. här har vi plusen! :)
+
jag såg new moon igår, med den finaste kvinnan i världshistorien, och våra mödrar =D
den var underbart bra
jag mår bra
jag ska få hälsa på min.. svärsyster(?) och hennes lilla son imorgon, haha!
sen ska jag sova hos mannen som har förändrat hela mitt liv, till det bättre såklart. :)
det är en månad och två dagar till julafton
den 18e får vi jullov, och då blir det julbak, skridskor och massa bus med mina bästa.
morgon börjar min och alvas inget-godis-bara-massa-nyttigt-vecka/-or. (beror på hur det går, haha)
jag har finally kommit igång med träningen på riktigt

+sakerna var alltså fler, och viktigare. så.. i det stora hela är det +!
nu ska jag käka ett ägg och sen krypa ner i min säng! =)

Kommentarer
Postat av: a = lycklig!

1. Jag älsar dig

2. Det heter inte svärsyster,- det heter svägerska.

3. Jag är besatt av Twilight & New Moon!!!!!

4. Vi äger

5. JAG ÄLSKAR DIG!



P.S. Var tvungen att repetera 1an så att du verkligen ska förstå att det är for real! Vad vore jag utan dina andetag? <3

2009-11-24 @ 20:32:36
URL: http://alvajjonsson.blogspot.com/
Postat av: Anonym

åh, stjärt!<3

jag mena ju svägerska :( men hallå de låter ääännu vuxnare ju :o

lavyaaAA! <3<3

2009-11-25 @ 19:26:53
Postat av: Anonym

hon är vuxen, ddaaah :D

2009-11-25 @ 21:28:04
Postat av: Anonym

/alva

2009-11-25 @ 21:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0