kycklingwraps!

Ligger och lyssnar på musik på spotify, och försöker sjunga med,
men haha, inte ett ljud kommer fram, har verkligen ingen röst alls.
ska i alla fall gå till skolan imorgon och förhoppningsvis även gymmet,
men vi får se.. :) på torsdag ska jag på min andra handbollsträning ever! ;)
Första gick helt okej så.. hoping for the best but expecting the worst you know.
vill verkligen ändra min design men vet inte vad jag ska göra med den :s
Riktigt trött på den faktiskt..

idag var det jag som fixade käk dessutom. :)
kycklingwraps vart det, supergott!
eget recept så har inga speciella mått på allting.. :>

Tortillas, 4st:
3 dl mjöl
en tesked bakpulver
20g flytande margarin
Lite salt
en dl vatten

blanda ihop de torra ingridientserna (hur fasen stavas det?!)
Ha i margarinet och kladda lite med fingrarna ;)
sen har du i vattnet och arbetar ihop till en deg med träsked.
Dela i fyra bitar och kavla ut på bakbord.
grädda i torr, varm stekpanna tills de får en fin färg (ca 2 min)
viktigt att stekpannan är riktigt varm annars hinner de bli stenhårda innan de får rätt färg. ;)

kycklingfyllning:
150gram kyckling
sallad, en dl per person ungefär
sen kan man ha i vad som helst egentligen, idag tog jag
paprika
Riven ost
och sweet chilisås,
och det blev gåååååt! ;)

gud vilket superlångt inlägg, för att va mig iaf ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0