Hårtips

Nästa vecka ska jag verkligen komma igång med träningen på riktigt,
eftersom jag är sjuk nu, skittråkigt :(

måndag - handboll
tisdag - springa elr nåt?!
Onsdag - gym
torsdag - Handboll + stationsgympa :>
fredag - ?!

sen helgen har jag ingen aning om faktiskt, men nåt läre väl bli. :)
Vet inte om det blir nå gym imorgon fast jag vill såå mycket,
är verkligen inte frisk på långa vägar!

käkar kosttillskott, c-vitamin (såna där brustabletter vet ni?) och b-vitamintillskott för att bli frisk någon gång :D
hoppas det hjälper, kosttillskotten är verkligen jätteäckliga!! Men brustabletterna är nog de godaste som finns.


har även vitamintillskott för håret att tipsa om, hårkontroll :) finns på de flesta hälsobutikerna.
Man får jättestarka naglar, friskt hår och fin hy.

Kommentarer
Postat av: Anonym

stureskolan på fredagar halv fem äre typ...

random grey! =D dom byter varje gång, ibland tantgympa, ibland linedance osv osv!! kulkul

2009-11-04 @ 13:24:23
URL: http://josefaaejn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0