har jag blivit knasiiig..?

i måndags tränade jag och lekte med johan
igår pluggade jag
idag har jag gymmat
imorgon ska jag träna x2
på fredag ska jag leka med johan, fixa tacos, käka naturgodis och glo på idol (underbart!)
på lördag ska jag till sälen och spela match.. sälen.. gäsp
på söndag är det första advent!
måndag = handboll och sova hos alva

sen.. har jag inget mer planerat. känn er uppdaterade om mitt liv atm.


lägger till några tråkiga också
imorgon åker gordon och jonatan till dh = tråkigt på lektionerna :(
imorgon har jag även läxförhör på spanska, och en bokrecension ska vara klar.
på fredag har jag matteprov, och ska lämna in en översättning på engelskan

nåt roligt igen!!
23/25 på kemiprovet, och..
29/35 på biologiprovet, vet inte om de sista va så bra men jag är nöjd..
och jag har beställt en mycket trevlig grej som jag aldrig varit i närheten av i hela mitt liv
you'll see!

Kommentarer
Postat av: g

HARU BESTÄLLT EN KUK ELIN???????????????????????????????????????? /GORDON :D

2009-11-25 @ 19:07:14
Postat av: elin

snuskigare får man leta efter ;)

2009-11-25 @ 19:14:11
Postat av: Anonym

hhaha, eller hur! :D

jag e avis på dig :)

2009-11-25 @ 21:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0