!

efter att ha tagit mig igenom ett pass på gymmet igår,
handbollsträning + stationsgympa/minutstyrka - det jobbigaste som finns (förutom core), jag lovar - idag så har jag en jävla träningsvärk.. :|

min vara-snäll-mot-håret månad är snart slut, men tror jag ska köra en likadan i december, alltså jag har inte plattat eller lockat håret på hela november, däremot ska jag färga det i helgen, men kanske blir en till toning, sliter ju inte lika mycket i alla fall. :)

imorgon blir det avesta med alva tror jag, hon skulle till jysk och vi har ingen profil och slutar halv tolv, så vafan, klart man hänger på ;) och helgen blir gr8! saknar min johan bara.. :( lavio.

näej, nu ska jag, mina fluffiga strumpor och min tjocka, tråkiga, ointressanta och allmänt jobbiga biologibok lägga oss i min favoritsäng av alla sängar i hela världen (förutom johans mammas och pappas.. den är the shit).. ah, iallafall ska vi lägga oss på min fluffiga kudde. ingen aning om vad jag skrivit nu men.. jag tvingar ingen att läsaaaa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0