<3

igår åkte jag hem till johan efter skolan,
han låg och halvsov och jag kröp ner bredvid honom..
vet inte om vi somnade men tiden gick jättefort och plötsligt var klockan halv sju och vi båda skulle träna klockan sju..
jag gick åt mitt håll och sötnosen åkte in till stan. : )
klockan halv nio var jag klar och gick hem till honom igen, duschade, tog en macka och tittade på tv med hans mamma ;>
så småningom kom även han hem men då sov jag nästan redan så det hann inte göras så mycket men lika gla va jag ändå.. lavjo! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

nåååh söta ni är!!!! <3

2009-11-10 @ 22:07:56
Postat av: Anonym

till karolina:

haha trötter 1&2 kan man väl kalla oss.. ;)

2009-11-11 @ 19:13:55
URL: http://elinjao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0