i'm holding you closer than most, cause you are my heaven.

känner att jag verkligen verkligen behöver en gitarr nu! :o
det var först i sjuan jag upptäckte att musik är bland det roligaste som finns,
för på mellanstadiet hade vi inte ens musik..
hade aldrig spelat gitarr,
aldrig spelat trummor,
hade dock spelat en hel del piano hos farmor när jag var liten, men alltså.. inte seriöst ;)
och nu har jag gjort alla vg-proven, både trummor, gitarr och keyboard och musiklärarN sa att jag till och med är bättre än nåra i musikklassen, och att jag lagt upp en bra grund för ett vg i nian :D
också att dom 5 eller 10 poängen som jag får extra då kan hjälpa rätt mycket när jag ska välja inför gymnasiet :)
haha lite skrytig jag låter.. men.. menar inte så!
fick dessutom massa beröm av spanskalärarN samma dag, (onsdags) vilket också är kyl! 

liksom.. inte konstigt att mitt humör är toppen?! ;)
åh, jag är glad! och nu vill jag ha en gitarr, alltså NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0