man kämpar för en plats som passar både här och där, och snart så har man glömt vem man är

Jag brukar få komplimanger för min rumpa :o
Jag tycker det är obehagligt att vara ute ensam näre är mörkt
Jag har samlat på .... minnen
Ett band/artist jag inte klarar av att lyssna på är nog ingen speciell
Jag har en förmåga att "glömma bort allt som är bra med mig"
Jag ångrar att jag oj, vet inte
Jag glömmer aldrig när jag bodde i garpenberg =)
Jag tror på att du är blå
I smyg brukar jag ibland eh.. roompa
På offentliga toaletter brukar jag helst inte vara ;)
I min jackficka har jag alltid nåt onödigt =)
Någon/några brukar kalla mig för fleezk
Det här året kommer jag ha så jävla roligt ;>
Jag hoppas att jag en dag blir very lycklig
Jag stör mig på människor som TUGGAR!!!!
Något av det sötaste jag vet är småbarn som inte kan säga r :*
I telefonen svarar jag a, hallå.. eller a, de e elin
En låt som gör mig glad är jättemånga låtar jy, men dom neranför är fina :)
En låt som kan få mig att gråta är if tomorrow never comes
Om jag är ensam hemma brukar jag typ.. sitta här?
På McDonalds beställer jag oftast glass :D
Jag tycker jag är ganska duktig på att :o vene
Ibland undrar jag varför jag blev just jag
Jag fick en "aha-upplevelse" när ... vad är derå? (a)
Jag tycker inte om min näsa
Det dyraste jag har köpt är min dator!
Ett köp jag ångrar är en ful tröja ;)
Jag tycker om människor som är omtänksamma och gulliga
Om jag såg en hundralapp på marken skulle jag ta den tror jag..
Jag ser upp till josefin och karolina (a)
Jag saknar sjukt många :o


hoppas det här vädret är här för att stanna, helt underbart att ligga på studsmattan och steka med lite underbar musik :)
det är väl vad jag ska lägga min tid på de kommande två timmarna.. sen far jag in till stan, och vidare till gustafs på match ;D roligt roligt :)
men nu blire stek på studsmattan =)

 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0