askön

and here we go..
i onsdags var det cupmatch mot malung :) ...i malung.
så kom hem till frida igen vid 11 ungefär, då skulle hon packa till askön och sådär, så somnade vid halv 1..
klockan 7 for vi upp och började fixa och greja inför askön :) 
osminkade och med flätat hår cyklade vi in till stan tillsammans med jonis och gordon som kom fräsande på sina hojar och plockade upp oss ;)
tog ett varv inne i skolan också, men alla hade börjat :( lite tur med tanke på hur man såg ut men hihi, rätt busigt ändå :*
lastade in all packning i bilarna och cyklade mot askön :) eller ja, skulle först till våran mentors bondgård, hon hade massa söta kossor som jag fastnade för väldigt snabbt :* gordon och frida tyckte dom liknade mig med sina halvmeterstungor och gäddhäng :)
var där rätt länge och myste med kossorna, iih jag blev lide kär.. :*
gick tipspromenad, den va lätt som fasen och jag, frida och gordon vann men int fan fick vi nå pris! :(
illa.
sen skulle vi väla typ.. ha en bildtimme eftersom vi missade bild i skolan när vi va där... :o
så vi skulle rita nåt vi hade sett, ritade en mycket stilig ko, men inga bilder på den tyvärr ;)
får bli några bilder från bondgården då:




har hur många som helst, haha (a) men får räcka så :*
vi stack iaf från bondgården och vidare mot askön :) sov på ett loft med dom bästa, så vi började packa in våra grejer där och gosade till det ordentligt! :D sen blev det bad i självaste älven ;) arvid och gordon va fjollor och tog typ ett år innan dom kom i vattnet medans jag och fridis sprang rakt ut på bryggan och hoppade :D vi är tuffa vi ;)
fotboll blev det också, i massor! ;> sen mest mys uppe på loftet, johan och charlie kom en kort sväng också :)
har nååågra bilder från det också, som jag kan bjuda på :D

 
   

jaja, kvällen och natten var himla kyl iaf fast jag soma vid halv två kanske, ihi (a)
vaknade vid tre igen och det var fortfarande full sprätt på resten av sötnötterna ;)
hehe sen somnade alla och blev väckta vid åtta för att packa ihop grejerna och börja ta sig hemåt igen..
2 mil i motvind, yeeeas :* jag och frida la oss efter vägen och dog, alice och moa joinade också efter en stund ;)
i alla fall så kom vi till stan till slut och då tog vi våra väskor ur bilarna och lämnade på fridis mammas jobb, sen cyklade vi till frajda.. svettigt ;) la oss i soffan när vi kom hem och somnade typ dirr.. de va schöönt.
nu har jag inget mer att bjuda på, imorn ska jag stå i cafeterian med frida och kanske alice? =)
puäss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0