två najs veckor?!?!?!?! :*

förra veckan var hur najs som hElst.. liksom:
måndag va enda dagen som sög pung här hemma i husby och då var jag ändå ute och sprang så det va inte HELT värdelöst heller.. ;)
sen tisdag - onsdag sov jag hos alva, onsdag följde johan med mig hem, sen torsdag blev det frida, sov där till fredag, sen skola, och på fredag eftermiddag blev det frida igen och då kom ju johan och gordon och stanna till kvällen, johan iaf :) sen sov jag där igen, och sen marknad med massa underbart folk, samma på söndag :*.. och så lite träningar och matcher på det också :*

känns som att den här veckan blir lika bra, lide jobbigare kanske, hEh..
typ, idag massa plugg :( det sög..
sen imorn blir det frida?!?! och träning :) sen onsdag match i malung sen sover jag hos frida :*
sen cyklar vi till skolan på torsdag, och vidare till askön!! :D wie, gr8!
sover kvar där och sen sover jag och frida hos mig eller henne trorja, sen cafeterian med frida och alice på lördag heh..
hur fan ska jag hinna med johanrå?! :(

i alla fall så är ju det här min lediga eftermiddag och kväll typ.. så jag håller på att packa en fet väska till askön, en fet träningsväska och en fet... matchväska ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0