the pieces don't fit anymore.

matchen mot avesta/krylbo, med 96orna, slutade 4-4 :)
det var en himla rolig match iaf  ;>
när vi skulle duscha upptäckte vi att vattnet var iiiiskallt... wiho! 
så det blev inge, duschade på mammas jobb när vi kom tillbaka till stan igen ;)
sen drog jag ut och träffade emma, vera, johan och alex, vi stack hem till vera och fördrev lide tid i hennes husvagn på gården ;D husvagnar alltså, iih så mysigt :*
hjärtan på det.. 
sen ringde linus och var alldeles ensam, hans kompisar hade åkt hem haha!
så vi tog oss upp på stan igen, vera skulle typ.. dyka?!?! i vasahallN :o
....sen skulle väl jag typ.... hem :(

tack för ännu en bra dag :) den här veckan har varit underbar :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

hurvagnar i våra <3an haha. du skulle ha varit med resten av kvällen jy ;( vi får ta igen det någon annan dag baby ;*

tack själv ! pussN

2009-05-10 @ 21:09:22
Postat av: elin

till emma a.k.a Anonym ;)



visst skulle jag! :( ja, de får vi :* lavio

2009-05-10 @ 21:20:51
URL: http://elinjao.blogg.se/
Postat av: emma a.k.a anonym ;)

eeeh hoppsan (a) jag skrev ju emma?!?! :o

äähh, lavio 2 :*

2009-05-11 @ 17:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0