somewhere over the rainbow, way up high

skola idag.. himla trött va ja! när jag kom hem så hjälpte jag mamma med lide sysslor + sprang en sväng ;D
men vill fortfarande springa.. mer!! fast ska vänta tills molnen som ser åskvarnande ut försvinner helt och hållet, de drar sig längre bort iaf och solen håller på att komma tillbaka, härligt.. ;) imorgon är det träning, fredag blir det leksand med älskling :) sen kanske match på söndag, sen är det bara en vecka med vanliga skoldagar, sen två bara.. slappdagar i skolan med kabaré och sånt därrrr och onsdag den tionde i sjätte likamed....... ÅH SOMMARLOV!!!!!!!!!

jaja, nu väntar:
springa! :D
hänga tvätt (tre par av mina jeans, jag tvättade själv!!!!)
hjälpa mamma med lite saker tidliigen ;>
humää... kanske städa en aning på mitt rum,
packa till träning imorgon, så det är gjort..
och börja packa till leksand också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0