leksand står på tur!! ;*

hej! inte hunnit skrivit nånting idag, inte hunnit med datorn at all..
skolan va seeeeg som sätän! ;< speciellt bilden.. men emma va go å gla som vanligt! puss pårä =D
sen har jag väl typ.. gått med vovven, så långt att hon började dricka ur lerpölar och flåsade som... en storm ;*
men lever gör hon, behövde nog de där minsann!! ;) själv behöver jag packa klart till leksand och städa massor, mamma vill att det ska vara kliniskt rent innan jag sticker tip.. troligt :( 

i alla fall så är det här sista inlägget jag skriver innan.. få se nu.. söndag, ska ju till leksand med johan.. :*
blir bad i siljan, om han kommer i!! ;)

måste fylla på min telefon också, mitt comviq går ut imorgon :o hoppas mamma vill bjussa på lide pengar!



dålig bild, men dom är bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men älään, hur ska jag klara mig tusen år utan dig? kommeer fan dö innan du ens har åkt......... :(

denhär helgen kommer..........suga...

puss pårää :*

2009-05-28 @ 22:12:09
Postat av: emmaaaaaa

och ja , jag gillar att vara anonym :)

2009-05-28 @ 22:13:03
Postat av: älään

hihi du fick en bra helg ändå snutt :*

2009-06-01 @ 17:18:58
URL: http://elinjao.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0