jag är emmas, emma är min

hm, hi, ha.. emma vill ju att jag ska koka ihop nåt ROLIGT som jag ska trycka in i bloggN.. hur ska detta gå..
antar att det får bli ett sånt här värdelöst inlägg. typ vad jag gjort idag?!?!?! säkert sånt hon gillar, skitungen! :)
vaknat.. duschat.. keka frulle.. fix å skit, you get it.. skola.. SÅLT LINUS FÖR EN FEMMA TILL EMMA (+ mej på köp1, kanre bli så mycket bättre?).. johan, gordon, dennis, norskis.. hem.. sprungit :o.. ehm, ah, ih, oh.. typ bakat, jag och mamma faila :/
igår satte jag iaf potatis hemma hos morfar :D han är så söt min morfar, typ sjuuuukt noga med att det ska se perfekt ut i hans potatis/grönsaksland :* mätte med tumstock mellan varje potatis, haha iih!! <3
se så söt han är, morfar min, inte konstigt att jag är så hiiiimla snygg (L)(L)(L) heh, joke, alltså inte joke om att han är söt, men ja... GAH, det här blir bara rörigt, emma kommer säkert skratta åt det :( snyft.



imorgon blir det alvababy -> träning -> alvababy igen och sova där! :* ska bli ynderbart, lavio hun!

den fjortonde till femtonde ska klassen till lärarNs bonngård (johans uttal <3) och sen tälta på askön :*
pf.. frida tycker ju att vi INTE ska sova.. vilket jag inte är så bra på :/ får se hure går jeppjepp.
btw så har jag kvarsittning nästa måndag för.... okej, skolk.. men det räknades inte som skolk i mina ögon (a)
sen måndagen efter det har jag kvarsittning IGEN för att jag kommit för sent typ hela tiden :( åh, skyller på johan som jag aldrig kan gå ifrån, riktig liten buse dedär, ska alltid kramas och ha sig..  synd bara att jag älskar det :(

haha shiit, det här kan inte ha varit kul att läsa alltså :) bäst för dig att du är nöjd emma, annars blire smisk imorn!

Kommentarer
Postat av: ämmaaaa

kunde ju dock inte läsa igår, tack vare allt jävla buggande :| men du är ialf min och jag e din ! :D

jag gillar ju allt! spelar ingen roll vad du skriver, jag skrattar ändå (a)ehh.. bra pris, typ ta två betala för en? (a)

hahaha du e så sööt eliN!

pf.. emma tycker inte heller att ni ska sova!!

och inget räknas väl som skolk i dina ögon?!

klart som fasen att de va kul å läsa och klart jag e nöjd, för de va ju min elin som skrev ;*

pyssN <3

2009-05-05 @ 17:30:30
URL: http://emmaholmgren.bloggagratis.se
Postat av: älään

haha puss emma :*

2009-05-06 @ 21:34:29
URL: http://elinjao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0