ja örkent nå :(

höhÖ hej!! fixade fotbollströjaaa plus byxär på sportkompani1 efter skolan med mamsimu..
sen följde johan med mej hem :) :) de va naaajs, b-ä-s-t i hela världen kan han vava :*
hunden fyllde ju år också så vi gick en sväng med henne iaf, haha!!
ehm jao.. imorn ska mamma och låtsaspapps till örebro och de varnar för åska på vädret så 
jag har lite lätt panik och vet inte vart jag ska ta vägen :( 
hoppas att frida vill ställa upp för mej och låta mej sova där (a) vet att du finns där när det gäller raring,
hänger nog bara på mor carina? ;* hihi.. och på tisdag fyller emma år, tjoho!!!1
jag + bloggen = (u) .. vi vandrar inte hand i hand genom livet.. men whatever skriver gör jag ju iaf, men aldrig nånting.. värt ;)


Kommentarer
Postat av: emmaa

emma vill inte fylla år....

2009-05-26 @ 21:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0