holiday club caribia ;*

nu äre ju såhär att jag och alva kanske ska till åbo någon gång snart! =)
världens najsigaste hotell, seriöst. typ fejkvärme och palmer, spa och skit,
men bäst av allt.. fetaste äventyrsbad1!!
vi va där i typ.. 2an? 3an? :* åh, det var ynderbaert :-)



när jag ändå håller på kan jag ju berätta att det är 38(!) dagar kvar till summerholiday ;*
och av dom dagarna äre bara typ 28 skoldagar.. i like :)
och 48 dagar till midsommarafton och, min födelsedag!!! :* 14... rätt ovärd ålder att fylla, men vafaen =)

alltså;
28 skoldagar (minus tältningen vid askön, där försvinner två dagar till!)
38 dagar sammanlagt
48 dagar tills ja' blir fjortis.. he

verkligen asnaajs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0