för du är kvinnan i mitt liv

tog bussen in till alva klockan sjutton trettiotvå.. hihi. stack på träning nästan direkt men now i'm back! ;D träningen var rolig! har käkat go mat och duschat i en underbar dusch. nu spelar vi das sims tre, fett mycket nice och trevligt :) sen blir det popcorn och skräckfilm i guess, "the uninvited" ;) 

i helgen ska jag umgås med min käre syster och hennes pojk, + hennes kaniner! ;> och på söndag är det sista seriematchen mot smedjebacken borta, samling ett... får hoppas på att min syster vill skjutsa in mig, annars får jag väl lösa det på något annat vis, den som lever får se! (; men nu ska jag fortsätta spela sims med min unge man till vän <3



haha, låter er dö lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0