johan älskling,

jag stack hem till älskling ändå, kände att jag behövde det, var en vecka sen plus att jag ska ju på cup imorgon! ;> 
och vädret blev ju underbart till slut, vi åkte moped och sådär, jag älskar det (a) 
fick present också, i efterskott, sniiggaste shortsen, fiiiifan va gullig han är min man!! :*

åkte och handlade med mamma sen, köpte naturgodis<3 och gröna äpplen<3 tills imorgon :)
har också lyckats tappa bort min telefon i mitt eget rum idag, hörde så väl hur den durrade men kunde inte hitta den!!
till slut hitta jaren i min garderob :* blev för mycket när jag skulle packa till cupen (a)
nu ska jag städa upp lite här inne, sen sova ut ordentligt och imorgon tar jag bussen in till jenny, 
går ut med calle och tar oss sen upp till brunnsjöliden och vidare mot enköping! =D
ska bli himla ruliiit, min första cup :)
tänkte bjuda på lite smaskiga bilder från lite smaskiga tillfällen, random bara!! :*

     
    


Kommentarer
Postat av: frida

HAHAHAHAHAA sötbilden högst upp i högra hörneEE?

2009-06-24 @ 23:00:41
URL: http://frdasodergren.blogg.se/
Postat av: Anonym

till lus:



absolööööt!!1 <3

2009-06-25 @ 08:49:40
URL: http://elinjao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0