söta lilla rara underbara

hm, jag har tänkt att pimpa min avslutningsklänning ;) så mamma köpte lide grejer idag.. slutade dock med att vi bestämde att mamma ska sy på mig klänningen på onsdag morgon, just för att när den väl satt på så fick jag inte av mig den från nåt håll ;o så.. antingen kan jag inte ha den på mig alls, eller hela tiden.. därför bättre att hon syr på mig den tycker jag!! ;>
fin blir den i alla fall tror jag nog :) inte ofta man ser mig i klänning, herregud.. ;b

idag var de lek och bus på stadsberget med d+e+f ;) sen bar det av till matsbo men jag glömde mina badkläder (!!!!) så för mig blev de inge bad :( vädret var faktiskt helt okej idag, sånt gillar vi, hoppas på bättre till skolavslutningen, men ser väl inte så ljust ut.. :(

när jag kom hem gick jag med min hund en mil :o hon dog nästan min lille vän.. 
ska strax fixa en header, tröttnat på hela min design.. ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0