tårtkalas!

idag var det tårtkalas för fulla muggar hemma hos emma som fiillde fjooorton år!
hm, vi var väel.. jag, emma, johan, andreas, alex, jennifer, emelie, linus, gordon som var där och smällde i oss tårta + mina muffinszsSzz och massa mer göött :D sen blev det vikmanshyttesötsjön, och jag, johan och gordon tog oss ett dopp i de blå.. ;D
haha, inte äre rå mycket man i min man!! ;) mycket kallt blev det efter, och jag och johan sa hejdå till allt folk och for hem till honom en stund, tills min mamma kom och hämta mig :D

mat idag:
frukost - blankt
lunch - blankt
mellis(?) - äpple + pingvinstång + massa provsmakningar@ica with mina amigos! =D
middag - tårta?

haha, härliga matvanor jag har skaffat mig!! :) men whatäävaah, ifall nån har missat det så äre liksom sex hela dagar + en liden halv jekel innan vi får sommarlov! :* varav tre skoldagar!!!!!!!!!!!11 hela nästa vecka äre bara glida runt som gäller, no lektioner :* god, ska bli ynderbart med sommarlov, behövs verkligen fast sjuan har gått extremt snabbt faktiskt! :)

justja, hade bad på idrotten också, martin åkte i äntligen!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0